Случайна тема: CES 2007 - Booth Babes...
RSS .92| RSS 2.0| ATOM 0.3
  • За контакти
  • Кой е Bloody?
  •  

    STALKER: Call of Pripyat – DirectX 10 vs DirectX 11




    Днес си играх да въртя тестове с Benchmark-а на играта STALKER: Call of Pripyat. Да, точно за едно от първите заглавия с DX11 поддръжка става дума (второто, ако трябва да съм съвсем точен, след не особено ефектното BattleForge, което получи DX11 поддръжка с патч), ползата, от която е леко съмнителна поне от това, което се вижда в тестовете. Все пак направих и видеозапис на тестовете на играта в разделен на две екран (не, няма такъв режим стандартно, и не, финалния резултат не се постига никак лесно) – отляво с DirectX 10, а отдясно с DirectX 11. В режима на използване на DX11 са активни и опциите Tessellation и Contact Hardening Shadows, но видимо почти не се забелязва разлика в бързо движещите се прелитания из терена. Всъщност дори да не играете на STALKER, а на което и да е друго FPS заглавие, то вие надали ще имате време да се заглеждате по сенките на обекти или в детайлите на вашето обкръжение. DirectX 11 режима реално би трябвало да предоставя по-добра производителност, но с активна теселация и допълнителна обработка на сенките за по-голям реализъм видео картата е по-натоварена (без кой знае какви видими разлики), както можете да видите и от резултатите накрая спрямо DX10. А на тестовата система с видеокарта Radeon HD 5970 и процесор Intel Core i5 резултатите (в Ultra режим на качество и резолюция 1680×1050) все още показват моменти на спад на фреймрейта до около 30-40 кадъра в секунда. Не съм очарован или впечатлен, така че продължавам с очакването на следващото заглавие, което се надявам да е по-обещаващо от споменатите по-горе две. Става дума за играта Dirt 2, която се чака да излезе буквално след няколко дни в началото на декември…

    2 коментара за “STALKER: Call of Pripyat – DirectX 10 vs DirectX 11”

    Вашето мнение по темата...